Емтихан тапсыратын оқушыға, түлекке арналған кеңестер/Советы ученику, выпускнику, сдающему экзамены » КГУ "Общеобразовательная школа №106"Управления образования города Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№106 жалпы білім беретін мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау:
+7(727) 397-27-58
Есепші:
+7(727) 397-28-87
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Емтихан тапсыратын оқушыға, түлекке арналған кеңестер/Советы ученику, выпускнику, сдающему экзамены
01
сәуір
2024

Емтихан тапсыратын оқушыға, түлекке арналған кеңестер/Советы ученику, выпускнику, сдающему экзамены

Емтихан тапсыратын оқушыға, түлекке арналған кеңестер
Емтиханға дайындық

1.    Емтиханға дайындықты бастамас бұрын жұмыс орныңызды дайындау керек. Емтиханға дайындалу үшін қажет нәрсенің бәрі: оқулықтар, оқулықтар, дәптерлер немесе жазбалар қағазы және басқалары болуы үшін сабақтан ешнәрсе алшақтатпау үшін ыңғайлы болу үшін бәрін ойластыру керек. Түстің адамға әсерін зерттейтін психологтар интерьерге "дақтарды" енгізуді ұсынады: сары, қызғылт сары, күлгін, өйткені олар интеллектуалды белсенділікті арттырады.2.    Емтиханға дайындалу тәртібі туралы ойлану керек. Емтиханға дайындық уақытын ескере отырып, күнделікті сабақтарға арналған материалдың көлемін анықтауға тырысатын жоспар құрған жөн.3.    Күнделікті сабақтарды жоспарлау кезінде сіздің жеке ерекшеліктеріңізді ескеріп, "үкі" немесе "Ларк"кім екеніңізді анықтаған жөн. Осыған байланысты таңертеңгі немесе кешкі сағаттарды мүмкіндігінше жүктеңіз.4.    Дайындықтың әр күніне жоспар құра отырып, сіз бүгін пәннің қай бөлімдерін оқитыныңызды нақты анықтағаныңыз жөн. 5.    Дайындық процесінде күрделі немесе таныс материалды зерттеуді тарату қаншалықты орынды екенін анықтаңыз. Дайындық күніндегі өнімділігіңізге байланысты бұл мәселеде икемділік танытыңыз. 6.    Жұмыс пен демалысты ауыстыруды ұмытпаңыз. Мысалы, 40 минуттық сабақ, 10 минут демалу. Демалыс кезінде қашықтықты, мысалы, терезеден, әсіресе тірі табиғатқа қараған жөн. 7.    Ұсынылған емтихан сұрақтары бойынша материалды қайталау пайдалы.8.    Емтиханға дайындықтың әр күнінің соңында материалды қалай меңгергеніңізді тексеру керек.9.    Емтиханға дайындық кезінде сұрақтарға жауап беру жоспарларын, схемаларды, салыстыру кестелерін құрастыру арқылы материалды құрылымдау пайдалы, және бұл міндетті түрде ойда емес, қағазға түсіру керек. Сұраққа жауап беру жоспарын жазған кезде сіз өз біліміңізді басқаларға беретін адамның позициясына айналасыз, яғни емтиханда не істеу керек болса, солай істейсіз. Жоспарлар іс жүзінде пайдалы, өйткені материалды қайталау кезінде қолдану ыңғайлы. 10.    Ешқашан барлық материалды жатқа білуге тырыспаңыз. Материалды түсіну маңызды, сондықтан негізгі ойлар мен ұғымдарға назар аударыңыз. 11.    Ауызша емтихандар алдында айна алдында тұрып, мимикаға, қимылдарға, позаға назар аудара отырып, сіз үшін ең қиын сұрақтарға жауаптарды дауыстап айту жақсы болар еді. Психологтар адамның емтиханға дайындалып жатқан (ақпарат алған) және емтихан тапсырған (ақпаратты ойнатқан) сәттегі жағдайындағы айырмашылықтар неғұрлым көп болса, оның жадынан ақпаратты алу соғұрлым қиын болатынын анықтады. Жауап беру кезінде материалды айтқан кезде, сіз осы екі күйді жақындастырасыз. Емтихан сұрақтарына жауаптарды біреуге (ата-аналарына, достарына, сыныптастарына) айту пайдалы.12.    Практикалық тапсырмаларды жақсы орындауды үйренуді ұмытпаңыз. Оларды қалай орындағаныңызды, ойыңыздың барысы қандай болғанын түсіндіруді үйреніңіз. 13. Емтиханға кеңес беруді ұмытпаңыз, онда сіз емтихан материалына қатысты сұрақтарыңызды анықтай аласыз, мұғалімнің ұсыныстарын ала аласыз.
 

Емтихан қарсаңында
 
1.    Материалды қайталау емтиханының алдында бір күн қалдырыңыз, ал ауызша емтихан алдында сұрақтарға жауаптарды біреуге немесе өзіңізге қайта айтуға уақыт беріңіз.2.    Билеттерді ретімен қайталамау керек. Рөлдік ойын түрінде материалды қайталаңыз: билеттерді тарту және оларға жауап беру арқылы емтихан жағдайын жоғалтыңыз.3.    Осы рөлдік ойын кезінде жауапқа дайындалыңыз: сұраққа жауап жоспарын жазыңыз, сұраққа жауап жазудың басқа түрлерін қолданыңыз (жоспарлар-тезистер, тезистер, кестелер, диаграммалар).4.    Кешкі сабақтардан бас тартыңыз, серуендеңіз және ерте ұйықтаңыз. 
Сәттілік тілейміз!


Советы ученику, выпускнику, сдающему экзамены

Подготовка к экзамену

  1. Прежде, чем начать подготовку к экзаменам, следует подготовить свое рабочее место. Надо продумать все, чтобы заниматься было удобно, чтобы ничего не отвлекало от занятий, чтобы все необходимое для подготовки к экзамену было под рукой: учебники, пособия, тетради или бумага для записей и другое. Психологи, изучающие влияние цвета на человека, рекомендуют ввести в интерьер цветовые «пятна»: желтые, оранжевые, фиолетовые, поскольку они повышают интеллектуальную активность.
  2. Необходимо продумать порядок подготовки к экзаменам. Желательно составить план, в котором постараться определить объем материала для ежедневных занятий, с учетом имеющегося на подготовку к экзамену времени.
  3. При планировании ежедневных занятий целесообразно учесть ваши индивидуальные особенности, определить, кто вы – «сова» или «жаворонок». В зависимости от этого максимально загрузить утренние или вечерние часы.
  4. Составляя план на каждый день подготовки, лучше четко определять, какие разделы предмета вы будете именно сегодня изучать. 
  5. Определите для себя как целесообразнее в процессе подготовки распределить изучение сложного или хорошо знакомого материала. Проявляйте в этом вопросе гибкость в зависимости от вашей работоспособности в день подготовки. 
  6. Обязательно следует чередовать работу и отдых. Например, 40 минут занятий, 10 минут – отдых. Во время отдыха желательно смотреть вдаль, например, в окно, особенно на живую природу. 
  7. Полезно повторять материал по предложенным экзаменационным вопросам.
  8. В конце каждого дня подготовки к экзамену, следует проверить, как вы усвоили материал.
  9. При подготовке к экзаменам полезно структурировать материал при помощи составления планов ответа на вопросы, схем, сравнительным таблиц, причем обязательно это делать не в уме, а фиксировать на бумаге. Когда вы записываете план ответа на вопрос, вы становитесь в позицию человека, передающего свои знания другим, то есть, делаете то же самое, что надо будет делать на экзамене. Планы практически полезны еще и потому, что удобно использовать при повторении материала. 
  10. Никогда не надо стараться выучить весь материал наизусть. Важно понять материал, поэтому концентрируйте внимание на ключевых мыслях и понятиях. 
  11. Перед устными экзаменами ответы на наиболее трудные для вас вопросов хорошо бы проговаривать вслух стоя перед зеркалом, обращая внимание на мимику, жесты, позу. Психологи установили, что чем больше различия в состоянии человека в тот момент, когда он готовится к экзамену (получает информацию) и сдает экзамен (воспроизводит информацию), тем труднее ему извлекать информацию из памяти. Когда вы рассказываете материал при ответе, вы сближаете эти два состояния. Полезно рассказывать ответы на экзаменационные вопросы кому-либо (родителям, друзьям, одноклассникам).
  12. Обязательно научитесь хорошо выполнять практические задания. Учитесь объяснять, как вы их выполняли, каким был ход ваших рассуждений. 

13. Обязательно посетите консультацию к экзамену, на которой вы сможете выяснить имеющиеся у вас вопросы по экзаменационному материалу, получить рекомендации учителя.



Накануне экзамена


  1. Оставьте один день перед экзаменом на повторение материала, а перед устным экзаменом – время на то, чтобы пересказать ответы на вопросы кому-нибудь или самому себе.
  2. Не следует повторять билеты по порядку. Проведите повторение материала в виде ролевой игры: проиграйте ситуацию экзамена с вытягиванием билетов и ответа на них.
  3. Во время этой ролевой игры, осуществляйте подготовку к ответу: запишите план ответа на вопрос, используйте другие формы записи ответа на вопрос (планы-тезисы, тезисы, таблицы, схемы).
  4. Откажитесь от вечерних занятий, совершите прогулку и рано ложитесь спать.


Желаем удачи!